ZARZĄDZAJ SWOIM ZDROWIEM BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
Szybko umówisz wizytę z wybranym specjalistą, w dogodnym terminie i miejscu. Dajemy Ci stały podgląd zaplanowanych i zrealizowanych wizyt. Nie trać czasu na stanie w kolejkach i ciesz się życiem i swobodnym dostępem do opieki stomatologicznej.
DBAMY O TWÓJ KOMFORT. ODBIERAJ WYNIKI BADAŃ ON-LINE
Miej pod kontrolą swoje zdrowie i odbieraj wyniki badań kiedy i gdzie chcesz. Masz pytanie do swojej ostatniej wizyty? Zadaj lekarzowi pytanie przez Portal Pacjenta.
Skorzystaj z portalu on-line, dzięki któremu umówisz się do lekarza i sprawdzisz wyniki badań. Oszczędzaj czas i zadbaj o zdrowie swoje i bliskich bez wychodzenia z domu. Sprawdź, w jak skorzystać z Portalu Pacjenta Corten Dental.
Załóż konto i ciesz się łatwym dostępem do Portalu Pacjenta Corten Dental. |
Portal Pacjenta umożliwia:
- Zapisanie się na wizytę online
- Dostęp do elektronicznej dokumentacji medycznej
- Bezpośredni kontakt z placówką stomatologiczną
- Skierowanie prośby o wystawienie recepty
Nie masz jeszcze konta?
Wypełnij formularz lub zrób to w wybranej placówce Centrum Stomatologicznego Corten Dental. Jeśli masz pytania dotyczące Portalu Pacjenta lub chcesz dowiedzieć się więcej o jego funkcjonalnościach – zapraszamy do Poradnika.
FAQ - Jak działa Portal Pacjenta?
-
Kto może korzystać z systemu on-line?Z nowego systemu on-line może skorzystać każdy – zarówno nasz obecny Pacjent, jak i osoba, która nigdy wcześniej nie korzystała z usług Centrum Stomatologicznego Corten Dental. Zachęcamy do założenia konta na naszym Portalu Pacjenta:
- obecnych Pacjentów – bez względu na rodzaj świadczeń z jakich korzystają
- Pacjentów realizujących usługi stomatologiczne w ramach stałej współpracy z podmiotem zewnętrznym
- osoby, które nie były wcześniej w Centrum Stomatologicznym Corten Dental i chciałyby umówić się na pierwszą wizytę
-
Jak założyć konto i uzyskać dostęp do Portalu Pacjenta?
Dostęp do Portalu Pacjenta można uzyskać samodzielnie po pomyślnym zakończeniu rejestracji na stronie logowania Portalu Pacjenta. Należy podać swój numer telefonu komórkowego, na który zostaje przesłane hasło uruchamiające konto oraz potwierdzić adres e-mail klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres podany podczas rejestracji.
Na stronie logowania do Portalu Pacjenta możesz się zarejestrować, wpisując w odpowiednich polach swoje dane po kliknięciu „Załóż konto”:- imię
- nazwisko
- obywatelstwo
- PESEL
- datę urodzenia
- płeć, e-mail
- numer telefonu komórkowego
Hasło do pierwszego logowania wysyłane jest przez SMS. Pacjent uzyskuje wówczas możliwość zarezerwowania jednej wizyty w Centrum Stomatologicznym (poziom podstawowy). Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta (poziom rozszerzony), w tym również do przeglądania wyników badań online oraz korzystania z e-konsultacji stomatologicznych należy zgłosić się osobiście do dowolnego stanowiska recepcyjnego w Centrum Stomatologicznym Corten Dental, aby zweryfikować dane osobowe i podpisać regulamin.
-
Jak mogę umówić się na wizytę?
Po zalogowaniu na swoje konto w Portalu Pacjenta:
- Na stronie startowej użyj przycisku e-Rejestracja.
- Wybierz czy chcesz się zapisać na wizytę komercyjną (płatną), w ramach NFZ, czy na podstawie umowy o współpracy (płatnik biznesowy).
-
Nie potwierdziłem jeszcze konta w placówce. Czy mogę się umówić na wizytę on-line?
Tak. Jeśli korzystasz z konta podstawowego bez potwierdzonej tożsamości w placówce Centrum Stomatologicznego Corten Dental masz możliwość rejestracji tylko na jedną wizytę. Pacjent, który potwierdzi swoje konto w rejestracji przychodni uzyskuje dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta i może rejestrować się na większą liczbę wizyt.
-
Czy mogę umówić się na wizytę w ramach NFZ?
Tak. Masz możliwość umawiania przez Portal Pacjenta Corten Dental wizyt komercyjnych (płatnych) oraz refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
-
Kiedy mam pewność, że moja wizyta została poprawnie zapisana?
Po poprawnym zarejestrowaniu się na wizytę otrzymasz SMSa oraz e-mail z potwierdzeniem. Przed wizytą dostaniesz również SMSa przypominającego o najbliższej wizycie.
-
Jakie usługi mogę zarezerwować przez internet?
Portal Pacjenta umożliwia zapisanie się na wybrane usługi stomatologiczne.
-
Nie znalazłem przez Portal Pacjenta dogodnego terminu wizyty. Co mogę zrobić?
Skontaktuj się z placówką telefonicznie. Portal Pacjenta Corten Dental umożliwia internetową rezerwację niektórych wolnych terminów.
Lista telefonów do placówek Centrum Stomatologicznego Corten Dental:
- ul. Baćkowice 82B (Baćkowice), tel. 22 602 09 35
- ul. Mikołaja Kopernika 10 (Ciechanów), tel. 22 602 09 19
- ul. Targowa 25 (Hrubieszów), tel. 531236878
- al. Legionów 3/7 (Kielce), tel. 22 602 08 47
- ul. Fabryczna 11/5 (Lublin), tel. 226 020 938
- ul. Nowy Świat 38 (Lublin), tel. 226 020 939
- ul. Raszyńska 34 (Michałowice), tel. 22 602 09 41
- al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 43/44 (Mława), tel. 22 602 09 16
- ul. Warszawska 10 (Nowy Dwór Mazowiecki), tel. 22 602 09 22
- ul. Beliny-Prażmowskiego 33A (Radom), tel. 22 602 08 25
- ul. Jacka Malczewskiego 29 (Radom), tel. 22 602 09 21
- ul. Królowej Jadwigi 21/4 (Radom), tel. 22 602 08 15
- ul. Belgradzka 4/U10 (Warszawa), tel. 22 602 07 20
- ul. Etiudy Rewolucyjnej 48 (Warszawa), tel. 22 602 07 32
- ul. Kijowska 1 (Warszawa), tel. 22 602 07 46
- ul. Krakowskie Przedmieście 24/26 (Warszawa), tel. 22 602 07 61
- ul. Makolągwy 21 (Warszawa), tel. 22 602 07 71
- ul. Modzelewskiego 58 (Warszawa), tel. 22 602 07 85
- ul. Pasaż Ursynowski 9 (Warszawa), tel. 22 602 07 95
- ul. Radzymińska 250 (Warszawa), tel. 22 602 09 15
Dodatkowe pytania
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu z wybranym Centrum Stomatologicznym.